43 תשובות
לא משנה לי
לא כלכך אכפת לי
מחכה לזה
בברכה, פרופסור חצ
בברכה, פרופסור חצ
קצת
שואל השאלה:
כן נו^
כן נו^
אני עושה לעצמי בחזרה פלוס.
דעה שלי ומינוס לא ישנה את הדעה
דעה שלי ומינוס לא ישנה את הדעה
ההפך זה רק משמח אותי כי זה אומר שהדעה שלי מושכת תשומת לב ומעוררת עיניין
זה מעליב
אמאלה אני בוכה מצחוק למה אנשים פה כל כך רעים
אמאלה אני בוכה מצחוק למה אנשים פה כל כך רעים
זה קצת מעצבן, אבל לא נורא
מאוד מעליב :(
בואו נשבור שיא מינוסים אז קדימה!!
בואו נשבור שיא מינוסים אז קדימה!!
חחח אני אוהבת את האנשים פה שעושים מינוס
ולשאלה לא אכפת לי
ולשאלה לא אכפת לי
תנו לי מינוסיםם מה אכפת ליי
בואו נשבור שיא מינוסים
קדימה לעבודה!!
תנו במינוס -
קדימה לעבודה!!
תנו במינוס -
לפעמים זה מצחיק אותי
חחח אם אני רואה שהרבה עושים לתשובה שלי אני עושה גם מינוס לעצמי:) לא יודעת למה אני פשוט אוהבתת
לא אכפת לי
קדימה מינוסים
לא אכפת לי..
לא , לא אכפת לי
לא.
לפעמים כן ולפעמים לא. תלוי איזו תשובה
אני לוקחת את זה כמחמאה כי זה אומר שקראו את התשובה שלי וחשבו עליה
נופ.
אממ זה תלוי מה אני כותבת אם זה משהו על מראה חיצוני אז כן
אכן כן
לא
ולמה תמיד בשאלות כאלו כל התשובות עם מינוסים? חחח
ולמה תמיד בשאלות כאלו כל התשובות עם מינוסים? חחח
לא,
יאללה מי נותן לי מינוס? :)
יאללה מי נותן לי מינוס? :)
מה הקטע שכולם עושים מינוסים לכולם סתם..האמת שאני חייבת להגיד שזה קצת תלוי בשאלה לפעמים זה כן מזיז לי וקצת מעליב אותי ולפעמים זה סתם לא אכפת לי..
אני אוהבת מינוסים p:
לא האמת שלא
עשיתי על זה קריירה
לא אכפת לי .
איכס כן
זה לא מתאים זה לא יפה ובטח שלא יאה
לא מעליב, אבל כן מעצבן
לא
היי
כאשר אתה כותב תשובה, אתה משקיע בעצה
מתוך כל ניסיון חייך.
וכן, שאתה מקבל מינוס זה קצת צובט.
אולם לאחר רגע קט , אתה נזכר שרוב המגיבים פה, הם בעצם עדיין ילדים
(12-20).
אגב ועדיין כל אחד בבחירתו -אין תשובה אבסולוטית.
כאשר אתה כותב תשובה, אתה משקיע בעצה
מתוך כל ניסיון חייך.
וכן, שאתה מקבל מינוס זה קצת צובט.
אולם לאחר רגע קט , אתה נזכר שרוב המגיבים פה, הם בעצם עדיין ילדים
(12-20).
אגב ועדיין כל אחד בבחירתו -אין תשובה אבסולוטית.
לא
כולה מינוסים
כולה מינוסים
כן ממש חח
לא, יאלה מינוסים
ממש מעניין לי תת*ת
אני אוהבת מינוסים.
השיא שלי הוא 84 לולל
השיא שלי הוא 84 לולל
אני אוהב שעושים לי מינוסים כי ככה אני יודע שאולי עצבנתי מישהו
באותו הנושא: