8 תשובות
זה ממש ממש עצוב לראות ילדות בנות 11 שכבר דואגות ומפחדות מהמשקל שלהן..
את עדיין ילדה מותק, תהני מזה כל עוד את יכולה
את עדיין ילדה מותק, תהני מזה כל עוד את יכולה
בין רזה לממוצעת כזה
ממוצע
שואל השאלה:
זה סתם שאלה וגם אני כן רוצה לא להיות מלאה בשביל שבתיכון/חטיבה יהיה לי יותר קל עם עצמי
זה סתם שאלה וגם אני כן רוצה לא להיות מלאה בשביל שבתיכון/חטיבה יהיה לי יותר קל עם עצמי
אנונימית
שואל השאלה:
אני נראת מלאה אבל מה
אני נראת מלאה אבל מה
אנונימית
קצת מלאה
המשקל שלך תקין לחלוטין . את מהממת ורק מזכירה לך שמשקל זה מספר וממש לא יותר . אוהבת ותזכרי תמיד שזה לא אומר כלום עליך או על מי שאת ואני בטוחה שאת מהממת ❤
למה ילדה בגיל 11 צריכה להגיע למצב שהיא חושבת על אם היא מלאה\רזה\ממוצעת?
בגיל שלך את צריכה לדאוג דבר ראשון - זה לבריאות שלך.
תינוק כשהוא נולד הדבר הראשון שבודקים זה אם הוא בריא ולא אם הוא מלא רזה או ממוצע
מצידי את עדיין תינוקת, עדיין לא הגעת אפילו לגיל ההתבגרות. תפסיקי לחשוב על זה ותתעסקי במערכת החיסונית והבריאותית שלך
בגיל שלך את צריכה לדאוג דבר ראשון - זה לבריאות שלך.
תינוק כשהוא נולד הדבר הראשון שבודקים זה אם הוא בריא ולא אם הוא מלא רזה או ממוצע
מצידי את עדיין תינוקת, עדיין לא הגעת אפילו לגיל ההתבגרות. תפסיקי לחשוב על זה ותתעסקי במערכת החיסונית והבריאותית שלך
באותו הנושא: