8 תשובות
לא כתבת מה המשקל שלך
אבל ההיקף שלך במותניים ממש נמוך
אבל ההיקף שלך במותניים ממש נמוך
אנונימית
שואל השאלה:
היקפים יותר מתארים ממשקל לדעתי
והירך? כי כתבת רק מותניים אז הירך שמנה?
היקפים יותר מתארים ממשקל לדעתי
והירך? כי כתבת רק מותניים אז הירך שמנה?
אנונימית
הירך לא נשמעת שמנה אבל אני פשוט לא מבינה בהיקפים בירך
מבטיחה לך שאת לא שמנה, עם כזה היקף במותניים את ממש לא שמנה, אם כבר נשמעת רזה מידי. בבקשה תבדקי שהbmi שלך תקין ואת לא בתת משקל או קרובה לזה, ואני ממש מקווה שאת לא סובלת מהפרעות אכילה, אם כן בבקשה תפני לעזרה מאדם מקצועי
מבטיחה לך שאת לא שמנה, עם כזה היקף במותניים את ממש לא שמנה, אם כבר נשמעת רזה מידי. בבקשה תבדקי שהbmi שלך תקין ואת לא בתת משקל או קרובה לזה, ואני ממש מקווה שאת לא סובלת מהפרעות אכילה, אם כן בבקשה תפני לעזרה מאדם מקצועי
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 13 אז זה לא נראלי כזה רזה..
אני בת 13 אז זה לא נראלי כזה רזה..
אנונימית
שואל השאלה:
בכל מקרה במשקל אני 42
אבל זה תלוי במבנה גוף ובהיקפים אם אני רזה/מלאה לכן כתבתי היקפים כי רציתי שיתיחסו רק להיקפים
בכל מקרה במשקל אני 42
אבל זה תלוי במבנה גוף ובהיקפים אם אני רזה/מלאה לכן כתבתי היקפים כי רציתי שיתיחסו רק להיקפים
אנונימית
לפי מחשבון את במשקל תקין אבל גבולי מאוד.
העיקר הוא שאת לא תנסי להרזות, אל תחשבי שאת שמנה בשום צורה כי את נשמעת לי ממש רזה. הכי חשוב זה שתיהי בריאה ותאכלי מספיק. שלא תחשבי שאני מנסה להטיף לך מה לעשות, אני פשוט דואגת שלא תפלי למקום של הפרעות אכילה כי זה מאוד מאןד מסוכן וקשה לצאת משם
העיקר הוא שאת לא תנסי להרזות, אל תחשבי שאת שמנה בשום צורה כי את נשמעת לי ממש רזה. הכי חשוב זה שתיהי בריאה ותאכלי מספיק. שלא תחשבי שאני מנסה להטיף לך מה לעשות, אני פשוט דואגת שלא תפלי למקום של הפרעות אכילה כי זה מאוד מאןד מסוכן וקשה לצאת משם
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני נחשבת לדי רזה ובמשקל תקין?
אני אוכלת כזה סבבה, בשביל לשמור על המשקל..
אז אני נחשבת לדי רזה ובמשקל תקין?
אני אוכלת כזה סבבה, בשביל לשמור על המשקל..
אנונימית
המשקל תקין אבל כמעט תת משקל, ממליצה לך לאכול בריא בלי לדאוג למשקל יותר, את באמת יכולה להעלות בלי בעיה, כרגע את נשמעת מאוד רזה. תנסי לא לחשוב על זה כל כך בגילך (ותמיד) הפרעות אכילה זה מקום מסוכן שאת לא רוצה להגיע אליו, תאהבי את עצמך כמו שאת כשאת בריאה, זה הכי חשוב והכי יפה שיכול להיות:)
אנונימית
באותו הנושא: