17 תשובות
אני לא חושב שהוא יכחד תאמת
34
לדעתי עוד ממש 50 שנה נהיה על סף קריסה
כמה מאות שנים לדעתי
ככל שהטכנולוגיה תתפתח ככה אנחנו קרובים יותר לסוף
ככל שהטכנולוגיה תתפתח ככה אנחנו קרובים יותר לסוף
כן אני לא יודעת אם בעשרות שנים הקרובות אבל אנחנו הורסים את כדור הארץ זה בטוח
אנונימית
העולם? בעוד 5 מיליון שנים כשהשמש תתפוצץ.
החיים שקיימים כרגע? כמה מאות/ אלפי שנים, אנחנו בתהליך הכחדה עכשיו
החיים שקיימים כרגע? כמה מאות/ אלפי שנים, אנחנו בתהליך הכחדה עכשיו
הוא לא
שואל השאלה:
אילו שאומרים לא. מה גורם לכם לחשוב שלעולם לא יקרה כלום
אילו שאומרים לא. מה גורם לכם לחשוב שלעולם לא יקרה כלום
אנונימית
אני מאמין באלוקים ובביאת המשיח שתגיע בעוד מספר רגעים
העתיד
אם עכשיו יש המצאות שלא היו פעם בעתיד יהיה בהרבה יותר קל להמציא דברים כי יהיו יותר אמצעים
ככה שבסופו של דבר הם יצליחו למנוע את זה
אם עכשיו יש המצאות שלא היו פעם בעתיד יהיה בהרבה יותר קל להמציא דברים כי יהיו יותר אמצעים
ככה שבסופו של דבר הם יצליחו למנוע את זה
שואל השאלה:
גם היום מנסים לחשוב על איך למנוע את התחממות הגלובלית אבל זה לא באמת משנה את העובדה שכל שנה מצתברים לאטמוספרה ארבעים ושבעה מיליארד טונות של גזי החממה
גם היום מנסים לחשוב על איך למנוע את התחממות הגלובלית אבל זה לא באמת משנה את העובדה שכל שנה מצתברים לאטמוספרה ארבעים ושבעה מיליארד טונות של גזי החממה
אנונימית
אנחנו לא נצליח לתקן את האסונות שגרמנו, אנחנו לא בנויים להבין סכנה שתיקרה רק באות עשרות שנים, המוח שלנו לא באמת מבין את זה וזה למה עדיין לא לוקחים צעדים רציניים.
כל הקטע שאנחנו לא הורסים את העולם, אנחנו הורסים את עצמינו. בסופו של דבר אנחנו לא נשרוד את השינוי ונכחיד את עצמינו, אבל כדור הארץ עד כה עבר 7 הכחדות והינה עדיין יש פה קיום.
אנחנו רק נהרוס את עצמינו, כדור הארץ יתאושש וימשיך בלעדינו
כל הקטע שאנחנו לא הורסים את העולם, אנחנו הורסים את עצמינו. בסופו של דבר אנחנו לא נשרוד את השינוי ונכחיד את עצמינו, אבל כדור הארץ עד כה עבר 7 הכחדות והינה עדיין יש פה קיום.
אנחנו רק נהרוס את עצמינו, כדור הארץ יתאושש וימשיך בלעדינו
נשאר עוד 200 שנה אם אני זוכרת נכון
אנונימית
^ לפי מה?
אנונימית
שואל השאלה:
כן גם אני לא הבנתי. יש תחזית חח
כן גם אני לא הבנתי. יש תחזית חח
אנונימית
30
באותו הנושא: