9 תשובות
בסביבות ה2090.
גניבת שם ותמונה
קהילת הטוף התדרדרה
אמא שלי נמרולוגית ושמעתי פעם איזה סירטון של איזה נמרולוגית שעושה הכל גם מספרים וגם קפה וכוכבים וכל זה והיא אמרה שעוד 200 שנה העולם יכחד

רק לידיע אני לא מאמינה בזה אני רק אומרת ממה ששמעתי
200 שנה מקסימום
25 מינימום
עוד מיליון שנים כאשר השמש תתפוצץ
כמה מיליוני*
6666 שנים פחות או יותר
אנונימי