7 תשובות
ברור. מלא פעמים.
שואל השאלה:
מה הן אמרו?
אנונימית
כן, "במציאות" אם אני אקרא לזה ככה, לא.
לעומת זאת כאן באתר, היו כמה פעמים, יש כאן משתמשת בולטת במיוחד אבל אסור לציין שמות של משתמשי האתר, בכל מקרה יש לה המון דעות נורא שובניסטיות, הקטע המצחיק הוא שהיא לא קוראת לעצמה שובניסטית, אלא "שובניסטית עם פירוש אחר".
I:
כן, רוב הדעות שלי הן שובינסטיות, בגלל שאני נגד שיוון מגדרי, יש לי עוד כל מיני חברות שהן מגדירות את עצמן פמנסטיות אבל בתכלס אומרות משפטים שיאי השובנסטים כמו חברה שלי למשל שקוראת לנשים שקורעות ברך להצעת נישואין גבריות, ומצפה מהגבר שלה שישלם תמיד לא רק בדייט ראשון, והיא אפילו לא מסכימה להסיע גברים בדייטים ראשונים כי זה כאילו היא הגבר, היא גם שונאת נשים לא מגולחות ואוהבת גברים די גבריים ודומננטים, והיא קוראת לעצמה פמנסטית שלמה למה? כי ביום מין הימים כשהיה לה ילדים היא רוצה ששניהם יחתלו ויקומו בלילות -_-
כן חברה שלי האשימה את הנערות שנוצלו על ידי מיכה ואצילי שהן "כרכרו סביבם" ושהן שיקרו לגבי הגיל שלהן
בפועל מיכה ואצילי ידעו מה הגיל שלהן ולהאשים ילדות בנות 15 שהן פתייניות כלפי מבוגרים בני 25 פלוס זה דוחה

חוץ מזה מישהי מהכיתה שלי אמרה שיש קשר בין לבוש חשוף לאונס (אין)