8 תשובות
לא
לא בהכרח, לא
מאוהבים לא, אולי הרגש קצת יכול לצוף מחדש
גם נדיר מאוד שהרגש כבוי לגמרי אבל זה לא בהכרח.
לא בהכרח
תלוי כמה זמן הם היו ביחד..
אם הרבה, אז הם מכחישים
אם קצת, אז לא בהכרח
אני והוא נפרדנו ונשארנו חברים טובים מאוד, סיבת הפרידה הייתה לא קשורה לאהבה שלנו, אז לפעמים זה מוזר לדעת שהוא אוהב אותי ואני אותו, אבל אנחנו מתנהגים כמו ידידים, לפעמים זה מרגיש שאנחנו דקה מלקפוץ אחד על השניה אבל אף אחד לא רוצה לעשות טעות
אנונימית