5 תשובות
לעזאזל^ פוחדת מתשובות כאלה כי אני באותה סיטואציה
אנונימית
אם נפרדתם ברע או שלא התגברתם על הפרידה אז לא
תלוי.
דיי כבר להכליל, זה עניין אישי שלך ואין לנו מושג מה את עברת עם האקס שלך ואיך את מרגישה לגבי זה.
אם את רוצה להיות איתו בקשר וזה מרגיש לך בסדר, אז בחירה שלך.
אין תשובה חד משמעית
דיי כבר להכליל, זה עניין אישי שלך ואין לנו מושג מה את עברת עם האקס שלך ואיך את מרגישה לגבי זה.
אם את רוצה להיות איתו בקשר וזה מרגיש לך בסדר, אז בחירה שלך.
אין תשובה חד משמעית
תלוי איך הייתה הפרידה
בתכלס לא כי אקסים שהקשר אומר שיש ביניהם עדיין משהו כלשהו
באותו הנושא: