14 תשובות
אם את חילונית אז תעברי בית ספר לחילוני
אנונימי
ורובם כן מכירה רוסים שהתחתנו ברבנות. והעיקר אתם שמים בספק את יהודתם של רוסים בעת שברוסיה הם היו מיד נחשבים כיהודים זאת גזענות
ואני בכלל לא שמאלנית אין לי דעה פוליטית אני אומרת דברים מבוססים היסטורית
שואל השאלה:
אני לא חושב ככה
ככה הרבנים והחברים שלי חושבים
אנונימי
שואל השאלה:
רוסים זה בעיה כי רובם לא יהודים,לדעתם כמובן
אני אומר את דעתי וסתם כולם חושבים שאני הילד הזה שצועק עמדה ה"שמאלני"
כאילו אני לא משנה משהו
אנונימי
פחחח מה הבעיה עם רוסים וערבים? לידעתם יש רוסים יהודים וערבים יהודים (מזרחים) וגם אלו שלא יהודים צריך לכבד אותם כי אלו בני אדם. הבית ספר שלך כזה פרמטיבי ומסיט שזה מגעיל
תנסה לומר את דעתך. אני הייתי בדיוק באותו מצב בבית הספר וסירבתי לשתוק על גילויי גזענות והומופוביה.
שואל השאלה:
אתם לא מבינים את הדיון
אני מנסה לדעת מה לעשות נגד הסיטואציה
אנונימי
בידיוק ^^^
תנסה לעבור בית ספר אי אפשר לשנות דעה של כאלו פרמטיבים שחשים את עצמם נעלים מעל כולם
הנה אמרתי הרגע לעבור בית ספר אם אפשרי ואם לא לנסות להסביר להם כמה הם טועים
אני מזרחי ואני בבית ספר עם 90% רוסים וחלקם אמרו שהם גם היו בדיוק במצב הזה זה עובר הם לא יהיו איתך בבית ספר לנצח כל מה שצריך לעשות זה להתרחק מהם כולם אומרים את זה אבל זה עובד תאמין לי כולם עוברים גזענות
תגבש דעה ובשנייה שהם יגידו משהו כזה ואתה תחייך אוטומתית סימן שזה כבר לא מפריע לך
אנונימי
אז שילכו לחיות ברוסיה בקהילה היהודית ויבינו כמה שהם טועים
רוסים הם לא יהודים עלק ולחשוב שלפני 80 שנה אנשים עשו הכל כדי להסתיר את יהדותם וכאן בישראל "מדינת היהודית" טוענים שהם לא יהודים ואחר כך מתפלאים למה מלא עוזבים את הארץ
רוסים זה האמא של האשכנזים
אז או שתסבול עוד קצת (כי אתה כבר ב-יב') זה לא כאילו הם יכולים להרוס לך את הציון בגלל זה (אני מקווה שאני צודק והם לא מטורפים עד כדי כך)
או שתדווח למישהו (אולי למשרד החינוך לא יודע בטוח יש אירגון שמטפל בזה)
יהודים או לא, מה זה משנה? בגלל שמישהו לא יהודי זה אומר שלא מגיע לו כבוד בסיסי?
שואל השאלה:
אחי לכעוס לא עוזר מניסיון
אנונימי
שואל השאלה:
אתם חושבים על התלמידים
אני מדבר עם המורים
(מנסים להציף את המדינה בגוים כדי שהיא לא תהייה יהודית ולכם מביאים גוים שחלקם לוקחים סל קליטה והולכים
זה הרב שלי אמר-לא איזה תלמיד ערס)
ולא אני לא עובר בית ספר
בחצי השנה האחרונה של יב
שלא נדבר על זה שהילדים נחמדים ואוהבים אותי
נגיד היום בטיול הם ממש עזרו לי לעבור את זה
אנונימי