12 תשובות
לתלות אותך בטוח לא יעזור..
לא לתלות... הגזמת
תנסי כל פעם שאת חושבת על לחשוב שזאת הייל את מה היית מרגישה ואז תנסי אולי להבין
תנסי כל פעם שאת חושבת על לחשוב שזאת הייל את מה היית מרגישה ואז תנסי אולי להבין
את צריכה טיפול
יותר גרוע שאת לא אוהבת אותם רק בגלל שהם שמנים אחותי או שזה ספאם וגרוע או שאת בן אדם רע סורי אבל רציני לא עשו לך כלום
אנונימית
שואל השאלה:
למה טיפול? זה כמו שאתה יכול לאהוב צבע ורוד ולשנוא צבע כחול.. מה את הצריך טיפול בגלל ההעדפות שלך? בגלל שהן סותרות את שלי?
למה טיפול? זה כמו שאתה יכול לאהוב צבע ורוד ולשנוא צבע כחול.. מה את הצריך טיפול בגלל ההעדפות שלך? בגלל שהן סותרות את שלי?
אנונימית
זה ספאם(רוב הסיכויים שכן) ואם לא את בן אדם מגעיל באמת
אל תשכחי שגם את היית תינוקת
אל תשכחי שגם את היית תינוקת
שואל השאלה:
נכון ואני מצטערת על היום שבו נולדתי..
אמא שלי נראתה בן אדם אחר לפני שהיא ילדה אותי
נכון ואני מצטערת על היום שבו נולדתי..
אמא שלי נראתה בן אדם אחר לפני שהיא ילדה אותי
אנונימית
את לא צריכה לתלות את עצמך....אבל גם את היית תינוקת למרות שאני גם מצטערת על זה שנולדתי בכלל כי אני שונאת את עצמי.......
אני חייבת עוד פרח אחד תעזרו לי!!!
שואל השאלה:
בבקשה,,, רק אל תגידי לי שאת סינית
בבקשה,,, רק אל תגידי לי שאת סינית
אנונימית
אני עיראקית לא סינית לא יפנית ולא מקסיקנית
לול
מזדהה
איכס סינים
מזדהה
איכס סינים
באותו הנושא: