19 תשובות
מצטרפת לשאלה
לצאת מזה זה קשה לבד כי כשנמצאים בתוך בלתי אפשרי כמעט לראות משהו חיובי או לקבל כלים לצאת מזה..
איש מקצוע אמור ללוות אותך בתהליך הזה לאט ובטוח..
איש מקצוע אמור ללוות אותך בתהליך הזה לאט ובטוח..
שואל השאלה:
יש איזה צאט אנונימי ברשת פעיל עכשיו?
יש איזה צאט אנונימי ברשת פעיל עכשיו?
אנונימית
אוקיי לא חייב איש מקצוע, גם מישהו שיהיה איתך בזה ויעזור לך לצאת מזה זה טוב
לא מכירה..
אני כאן אם את צריכה לדבר❤
אני כאן אם את צריכה לדבר❤
קמים, נכנסים לשגרה, עושים ספורט, מוצאים תחביבים שיעסיקו כשמשעמם
ומדברים עם מוקד לסיוע נפשי כמו ע"לם או ע"רן או ס"הר
ולשתף את ההורים בזמן שיתאים לך
ומדברים עם מוקד לסיוע נפשי כמו ע"לם או ע"רן או ס"הר
ולשתף את ההורים בזמן שיתאים לך
שואל השאלה:
אין, לא מרגיש לי נכון לפרוק לאנשים
אין, לא מרגיש לי נכון לפרוק לאנשים
אנונימית
שואל השאלה:
ההורים שלי לא אוהבים שאני מראה שחרא לי מולם
ההורים שלי לא אוהבים שאני מראה שחרא לי מולם
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי תחביבים שאני לא מסוגלת לגשת אליהם כרגע, לא מסוגלת לעשות ספורט בכללי, לא מסוגלת להכנס לשגרה כרגע, ובטח שלא לקום
יש לי תחביבים שאני לא מסוגלת לגשת אליהם כרגע, לא מסוגלת לעשות ספורט בכללי, לא מסוגלת להכנס לשגרה כרגע, ובטח שלא לקום
אנונימית
אי אפשר לצאת מדיכאון לבד, זה תמיד חוזר להכות אותך כמו בומרנג אם לא פורקים אצל מישהו, אצל היוקד סיוע הנפשי אפשר לדבר באנונימיות, פשוט תגידי מה את מרגישה, אני אומרת לך מנסיון אישי שלדבר עם מישהו שמקשיב זה מסיר לך עולם שלם של משקולות וכאב מהלב
^^זה למה צריך אנשים שיעזרו לך ויתנו לך יד כשצריך לקום מהרצפה
שואל השאלה:
אבל אף אחד לא פעיל עכשיו, ובכמעט כל זמן אחר אני פשוט אכנס להתקף חרדה ולא יהיה לי זמן לכתוב ואני עוד יותר ארגיש לא בנוח לדבר
אבל אף אחד לא פעיל עכשיו, ובכמעט כל זמן אחר אני פשוט אכנס להתקף חרדה ולא יהיה לי זמן לכתוב ואני עוד יותר ארגיש לא בנוח לדבר
אנונימית
קשה על גבול הבלתי אפשרי, בפרט כשמדובר בדיכאון לא מאובחן ואי לכך אי אפשר לדעת מהי דרגת החומרה אם בכלל, כי אולי אלה מחשבות רגילות.
אז גם אם נגיד ויש דיכאון, יהיה מאד קשה לצאת ממנו ללא עזרה מאיש מקצוע.
אדם רגיל יחפש דרכים לעקוף את הדיכאון, את הבעיות, להתעסק בדברים אחרים במקום להתמודד פנים מול פנים, וזה הגיוני כי אין לו את הכלים המתאימים ובדיוק זה למה צריך איש מקצוע, כדי שילווה אותך לאורך כל התהליך, ועם כלים נכונים ומתאימים.
אז גם אם נגיד ויש דיכאון, יהיה מאד קשה לצאת ממנו ללא עזרה מאיש מקצוע.
אדם רגיל יחפש דרכים לעקוף את הדיכאון, את הבעיות, להתעסק בדברים אחרים במקום להתמודד פנים מול פנים, וזה הגיוני כי אין לו את הכלים המתאימים ובדיוק זה למה צריך איש מקצוע, כדי שילווה אותך לאורך כל התהליך, ועם כלים נכונים ומתאימים.
בע"רן הם על הקו 24 שעות
שואל השאלה:
לא עובד לי הצאט שלהם כרגע משום מה
לא עובד לי הצאט שלהם כרגע משום מה
אנונימית
בדיוק לכן יש צורך באיש מקצוע
אני לא מאמינה גדולה בפסיכולוגים או בכדורים אבל יש את מבחן התוצאה ורואים שזה עוזר בסוף..
אני מדברת איתך מניסיון לצערי..
ואני מבינה שלא מרגיש לך נכון לפרוק לאנשים אבל אולי מי שהיה במקום שלך יקשיב לך ויבין אותך.
אם בכל זאת את מחליטה לכתוב לי, אני בחיים לא אשפוט לא משנה מה תגידי.
אני לא מאמינה גדולה בפסיכולוגים או בכדורים אבל יש את מבחן התוצאה ורואים שזה עוזר בסוף..
אני מדברת איתך מניסיון לצערי..
ואני מבינה שלא מרגיש לך נכון לפרוק לאנשים אבל אולי מי שהיה במקום שלך יקשיב לך ויבין אותך.
אם בכל זאת את מחליטה לכתוב לי, אני בחיים לא אשפוט לא משנה מה תגידי.
המספר שלהם לבני נוער הוא 1201 ובאתר שלהם יש קישור להתכתבות דרך sms
לדבר עם בורא עולם ולספר לו על הכל, לשפוך את הלב!
את תראי שברגע אחד תרגישי הרבה יותר טוב וגם המצב ישתפר! ולא לשכוח להודות על כל מה שכן יש לך! על כל רגע ורגע שאת מצליחה לנשום, והלב פועם והכל דופק ובועט כמו שצריך! כמה חסדים בורא עולם עושה איתך שדווקא אותך (מתוך כל האנשים שלצערינו לא כל כך בריאים ושבמהרה יבריאו אמן!) הוא מחייה בכל רגע ורגע ועוזר לך בהכל !
את תראי שברגע אחד תרגישי הרבה יותר טוב וגם המצב ישתפר! ולא לשכוח להודות על כל מה שכן יש לך! על כל רגע ורגע שאת מצליחה לנשום, והלב פועם והכל דופק ובועט כמו שצריך! כמה חסדים בורא עולם עושה איתך שדווקא אותך (מתוך כל האנשים שלצערינו לא כל כך בריאים ושבמהרה יבריאו אמן!) הוא מחייה בכל רגע ורגע ועוזר לך בהכל !
היי אנונימית,
שמי דוד ואני תומך מטעם עמותת עלם, בה אנחנו מלווים ומסייעים לבני נוער ברשתות החברתיות.
תודה על השיתוף שלך...הן מהמילים שלך ומהתגיות שבחרת עולה שאת עוברת תקופה לא פשוטה אשר מלווה בתחושה של דיכאון, חרדות ובכי. אני קורא על רצון שלך בקבלת עזרה מצד אחד, ומצד שני על הקושי לשתף עם אנשים, ועל התחושה שאולי ההורים מעדיפים שלא תחשפי את מה שעובר עלייך עם הסביבה. אני קורא על הקושי להתעסק בתחביבים שאת אוהבת, על הקושי לנהל שגרה מסודרת ולהתגבר על המצב הרגשי. המציאות שאת מתארת נשמעת לא קלה...אפשר לשאול בת כמה את? במשך כמה זמן את מרגישה ככה? במידה ותרגישי בנוח לשתף, את מוזמנת לפנות אליי בפרטי כדי שנוכל לשוחח באופן מוגן ובטוח. אני פה כדי להוות לך אוזן קשבת, ואולי לחשוב יחד טתך מה היית רוצה שיקרה ומה יוכל לעזור לך. היית רוצה לתת לזה הזדמנות? אם את מעדיפה, אפשר גם לפנות אלינו במייל [email protected] או בטיקטוק/אינסטגרם nayedet.digital. כמו כן, יש לנו צ'אט אנונימי (עד לגיל 21) שפעיל בין השעות 20:00-24:00. אפשר לדבר שם ברציפות (עד שעה) עם תומכ/ת שלנו: https://www.yelem.org.il
דוד
שמי דוד ואני תומך מטעם עמותת עלם, בה אנחנו מלווים ומסייעים לבני נוער ברשתות החברתיות.
תודה על השיתוף שלך...הן מהמילים שלך ומהתגיות שבחרת עולה שאת עוברת תקופה לא פשוטה אשר מלווה בתחושה של דיכאון, חרדות ובכי. אני קורא על רצון שלך בקבלת עזרה מצד אחד, ומצד שני על הקושי לשתף עם אנשים, ועל התחושה שאולי ההורים מעדיפים שלא תחשפי את מה שעובר עלייך עם הסביבה. אני קורא על הקושי להתעסק בתחביבים שאת אוהבת, על הקושי לנהל שגרה מסודרת ולהתגבר על המצב הרגשי. המציאות שאת מתארת נשמעת לא קלה...אפשר לשאול בת כמה את? במשך כמה זמן את מרגישה ככה? במידה ותרגישי בנוח לשתף, את מוזמנת לפנות אליי בפרטי כדי שנוכל לשוחח באופן מוגן ובטוח. אני פה כדי להוות לך אוזן קשבת, ואולי לחשוב יחד טתך מה היית רוצה שיקרה ומה יוכל לעזור לך. היית רוצה לתת לזה הזדמנות? אם את מעדיפה, אפשר גם לפנות אלינו במייל [email protected] או בטיקטוק/אינסטגרם nayedet.digital. כמו כן, יש לנו צ'אט אנונימי (עד לגיל 21) שפעיל בין השעות 20:00-24:00. אפשר לדבר שם ברציפות (עד שעה) עם תומכ/ת שלנו: https://www.yelem.org.il
דוד
באותו הנושא: