8 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה ?
למה ?
לא שווה את הכסף, אתה יכול לקנות אוזניות של חברה אחרת בפחות כסף ובאיכות גבוהה יותר
שואל השאלה:
אני בת !
אני בת !
סליחחהה לא הסתכלתי, אבל עדיין רלוונטי!
שואל השאלה:
כי יש לי את הארפורס 2 ואחד נעבד לי אז אני לא יודעת מה לעשות
כי יש לי את הארפורס 2 ואחד נעבד לי אז אני לא יודעת מה לעשות
לא
עדיף את הראשון וגם הוא שחיטה של כסף
עדיף את הראשון וגם הוא שחיטה של כסף
באותו הנושא: