7 תשובות
וואי כן עדיין יש לי אותו
שני לא שיחקתי מלא זמן
שני לא שיחקתי מלא זמן
אנונימית
תאמת יש לי ווי משתמשת בזה עדיין,אנשים יקנו ממך/ממכם עדיף שתשאיר/ו את זה אצלך/ם לעוד כמה שנים זה יהיה יותר שווה מבחינת כסף
שואל השאלה:
סבבה תודה אשאיר אותו :)
סבבה תודה אשאיר אותו :)
אנונימית
לא לזרוק!
עדיף לשמור(ואז עוד שנים יהיה שווה יותר), או לתרום לאנשים שצריכים ולא יכולים להרשות, כי אנשים לא יקנו ווי(זו קונסולה מאוד ישנה)
עדיף לשמור(ואז עוד שנים יהיה שווה יותר), או לתרום לאנשים שצריכים ולא יכולים להרשות, כי אנשים לא יקנו ווי(זו קונסולה מאוד ישנה)
אמאלה ווי איזה נוסטלגיה הייתי משחקת עם בן דוד שלי מזמןן
שואל השאלה:
חח אני בהלם בכלל שידעת על מה אני מדברת זה כזה ישן אבל עובד כאילו חדש. אז מה אומרת לזרוק אותו?
חח אני בהלם בכלל שידעת על מה אני מדברת זה כזה ישן אבל עובד כאילו חדש. אז מה אומרת לזרוק אותו?
אנונימית
וואלה מה זה בא לי ווי אבל לא נראה לי אנשים עדיין קונים את זה
אנונימית
באותו הנושא: