5 תשובות
תראה זה אלטון גון קשה להגיד שהביצוע היה רע כי הוא היה מדהים אבל לשירים של קווין כמו לשירים של קווין יש רק אדם אחד שהם שייכים לו וזה פרדי מרקורי, והשיר המקורי מתעלה כמובן על כל קאבר של כל זמר, למרות זה הביצוע היה מעולה
אנונימית
נחמד מאוד אבל אני מחזק את התשובה מעליי, אף אחד לא יעשה את זה טוב כמו פרדי.
האמת שדי אהבתי
כשלא ניסיתי להשוות למקור(האגדי יש לציין) הבנתי שזה ביצוע ממש נחמד
כשלא ניסיתי להשוות למקור(האגדי יש לציין) הבנתי שזה ביצוע ממש נחמד
בכללי כל המופע הזה היה נהדר לדעתי
אני חולה על אלטון ואפילו יותר על קווין ובאמת שזה אחלה ביצוע והוא שר מהמם והכל אבל כמו שאמרו מעליי, פרדי יש רק אחד ורק הוא יכול לבצע מושלם את השירים של קווין
באותו הנושא: