5 תשובות
שואל השאלה:
שבי בשקט צאחלה^
שבי בשקט צאחלה^
אנונימי
לא אני רצינית למה שתעלה לסטורי זה מביך כולה תאריך מי ישמע ילדת איזה גיי
אנונימית
שואל השאלה:
אנימת את משתמשת בגיי כקללה? בטוח שלא עברת את גיל 12 ואם לא טוב לך עם השאלה שלי אז עופי מפה
אנימת את משתמשת בגיי כקללה? בטוח שלא עברת את גיל 12 ואם לא טוב לך עם השאלה שלי אז עופי מפה
אנונימי
טוב גייצוק
אנונימית
מה הקשר להעלות
באותו הנושא: