34 תשובות
עד כמה את יצורה שתשפטי אותה על דבר כזה?
מה יש לך
KMP
מה אכפת לך
שואל השאלה:
טוב נו אני שואלת את זה באתר של יצורים כמוה מה אני מצפה שיענו לי
אנונימית
האתר הזה לא של יצורים זה של אנשים שבאים נטו לעזור לאנשים ולא לרכל אז כמובן שאם את לא כזאת את תחשבי שאנחנו יצורים. ועכשיו.. עופי מפהה זה לא המקום בשבילך יגועל נפש של בן אדם. יצורה מי ששאלה את השאלה הזאת
שואל השאלה:
חמודיי❤❤
לא להעלב!!
אנונימית
חחח רק ממך אני אעלב. מאיזה אנונימית אהבלה שבכלל לא פנתה אליי. שאני פניתי אליה. תאמיני לי.. את מסכנה. אני מרחם עלייך. אנשים כמוך זה אנשים רכלנים שבלי חברים. ואם כרגע יש לך חברים. אני יכול להתערב שבסוף גם הם יבינו שאת קקה וגם הם יעזבו אותך
שואל השאלה:
חברים שלי בעצמם קקה ושמה אלף קילו זין עליהם שיעזבו אותי מעניין לי תביצית מי יכול עליי מי ואני באמת רכלית זה כיף לרכל אין מה לעשות
אנונימית
והנה לכם.. דיבור של מישהי בלי חברים. ברצינות תפסיקי לרכל כי מי שמרכלים.. מרכלים עליו עוד יותר על כמה שהוא רכלן.
שואל השאלה:
ומי אמר שזה מעניין אותי שמרכלים עליי?
שירכלו עד מחר גם אני עליהם מרכת
אנונימית
אחלה של חיים בחרת לעצמך.. וואו
שואל השאלה:
משהו מצחיק אותך אדור פרופסור?
אנונימית
שואל השאלה:
ומה זה אומר?
אנונימית
שגם הוא לא רוצה להכיר אותך או לדבר איתך
שואל השאלה:
אוי נו צא לי מהשאלה
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה הסמיילי האלה איזה יצוריםם
אנונימית
חחח את קוראת לזה שאלה. מצחיקה. בחלומות שלך אני אצא מפה:)
תנסי לחסום אותי אולי זה יעזור
שואל השאלה:
לא רוצה ולא רוצה
אנונימית
עוד יותר טוב :)
(עשיתי גם סמיילי כי את אוהבת)
שואל השאלה:
לא רוצה ולא רוצה
אני פיימוס שם
יש לי מלא עוקבים ולייקים תקנאו
אנונימית
שואל השאלה:
מאוהבת בך נסיך איזה חמודי אתה❤❤
אנונימית
אוי איזה מסכנה.. מלהבת על עוקבים..
תראי אותי.. יש לי יותר ממך ואני לא מתלהב כמו בת 5
שואל השאלה:
אני פיימוס ואתה לא ואני כן ואתה לא תמודד
לא לקנאות
אנונימית
שואל השאלה:
מזאת אומרת
איזה סטייל?
אנונימית
תודה בייבי
מגעילונת קטנטונת ❤:)
שואל השאלה:
בייבוש חיים שלי בלב אתה כפרהה עלייך איך אתה לוקח ללב יחמודיי❤❤אני נחמדה בכלל
אל תעלבו
אנונימית
שואל השאלה:
נעע
חלילה
אני עוד מעט 15
אנונימית
יואו תודה מגעילונת. יצא לי מזה גם פרחים❤ כנראה היה שווה לרדת עלייך למרות הכל
שואל השאלה:
עשיתי פרחים כי אתה מעסיק אותי ומשעמם לי וגם כי אתה מצחיק אותי
כי אתה חמודיי❤❤❤
אנונימית
ווין ווין סיטואיישן. חחח.חח.חחח
שואל השאלה:
מה.
טוב לא משנה אין לי כוח אליך יותר ביוש
אנונימית
שכחתי שאת עוד לא בגיל של אנגלית
ביי מתוקה :)
היא העלתה עוגיה לסטורי שיהיה לה במזל טוב אני גם הייתי מעלה אם זאת הייתה עוגייה שווה אבל אין לי ביטחון לעלות לסטורי דברים בגלל בנות כמוך סליחה