12 תשובות
אם את רעבה תוכלי עכשיו אם לא תקחי לבצפר
אם את רעבה - תאכלי עכשיו
אם לא - תקחי לביהס
שואל השאלה:
idk אני רוצה אבל גם רוצה לבית ספר כי זה יום ארוך :(
לבית ספר
אז תאכלי עכשיו קורנפלקס או טוסט ואז הלחם תאכלי בבית ספר
שואל השאלה:
^ אין לי זמן לאכול משהו אחר עוד עשר דקות אני יוצאת הבית ספר החרא הזה רחוק
אז תוכלי חצי עכשיו וחצי בבצפר
שואל השאלה:
^ טנק יו
לבית הספר.
שואל השאלה:
^ נראה לי שזה מה שאני עושה :)
רוב תודות לכולם
אם את רעבה עכשיו אז תאכלי אם לא אז תקחי