7 תשובות
הוא לא שווה אותך. אל תיכנסי לסרטים סתם בגללו, באמת חבל. הכל לטובה וזה הפסד שלו...תנסי להתעסק בתחביבים שלך ולהמשיך הלאה כי הוא כבר המשיך הלאה ומי הוא בכלל שבגללו את תיתקעי עליו
הוא צריך להגיד תודה שהוא זכה בכבוד שביבי אייליש כותבת עליו שאלה בסטיפס...שיקסע איזה בן אדם לא יודע להעריך
שואל השאלה:
אין לי תחביבים ככ..
^תנסי לפתח כאלה
למשל: לצייר, לטייל, להתאמן, לגלוש, ללכת לחוג כלשהו
שואל השאלה:
אני פשוט לא מצליחה אוף
יפה שלי זה רק להתעסק בדברים אחרים ולהבין שהוא לא אחראי לך על המצב רוח, מה ששלך שלך ויגיע עד אלייך וכל דבר בזמן שלו. הכל לטובה ואל תהיי בלחץ לא עליו ולא על אף אחד אחר, תעסיקי את עצמך בדברים שאת אוהבת וגם כשאת חושבת עליו תאמיני שמה ששלך שלך ולא יעזור שתתעסקי בו כל היום.
מבינה אותך אבל בשביל עצמך תדעי מה את שווה