6 תשובות
תנסי לחדש איתו את הקשר, כולם צריכים צ'אנס שני
איך אפשר להתגעגע לבן אדם זבל שכמותו?
אוקיי כן אני מבין, קחי את כל הזמן שאת צריכה, ותבכי את כל הדמעות שיש לך, אבל רק שתדעי, דמעה אחת שלך לא שווה אותו, את לא צריכה להתגעגע אליו, הוא התנהג אלייך כמו זבל, את יכולה למצוא מישהו כל כך הרבה יותר טוב ממנו, בבקשה אל תעשי את זה לעצמך, הוא באמת לא שווה לך.
אוקיי כן אני מבין, קחי את כל הזמן שאת צריכה, ותבכי את כל הדמעות שיש לך, אבל רק שתדעי, דמעה אחת שלך לא שווה אותו, את לא צריכה להתגעגע אליו, הוא התנהג אלייך כמו זבל, את יכולה למצוא מישהו כל כך הרבה יותר טוב ממנו, בבקשה אל תעשי את זה לעצמך, הוא באמת לא שווה לך.
מרגישה בול אותו דבר ):
מנסה לשכוח כמה שאפשר ,
למרות שבאמת לא מגיע לך את הזבל הזה אחותי את לא ברמה שלו :)
מנסה לשכוח כמה שאפשר ,
למרות שבאמת לא מגיע לך את הזבל הזה אחותי את לא ברמה שלו :)
תקחי את הזמן שלך לעצמך אבל אל תשקעי לזה
תנסי להתמקד בדברים הרעים שהוא עשה לך
ועם כמה שזה קלישאה- הזמן באמת עוזר
תנסי להתמקד בדברים הרעים שהוא עשה לך
ועם כמה שזה קלישאה- הזמן באמת עוזר
תשלחי לו הודעה אם בא לו לדבר בשיחה ותסבירי לו בהדרגה
שואל השאלה:
אני כבר לא מעניינת אותו אבל הסכמנו שנישאר ידידים זה יותר ידידים עם מתח ובקושי מדברים הוא אף פעם לא שולח הודעה אליי זה תמיד אני והוא עונה כאילו הוא עושה טובה אי אפשר לפתח איתו שיחה והוא ממש ממש חסר לי ואני רוצה להישאר איתו בקשר אבל מרגישה כאילו זה לא הדדי
אני כבר לא מעניינת אותו אבל הסכמנו שנישאר ידידים זה יותר ידידים עם מתח ובקושי מדברים הוא אף פעם לא שולח הודעה אליי זה תמיד אני והוא עונה כאילו הוא עושה טובה אי אפשר לפתח איתו שיחה והוא ממש ממש חסר לי ואני רוצה להישאר איתו בקשר אבל מרגישה כאילו זה לא הדדי
אנונימית