6 תשובות
כן
כן, כבר שנתיים חופרים שהקורונה גורמת לחוש הטעם להתחלש
כן.מאוד הגיוני
כן
שואל השאלה:
אבל חשבתי שזה או שהיא מעלימה אותו או שלא, אבל יש לי חוש טים פשוט נורא חלש
נגיד אכלתי תות ולא הרגשתי כלום, אבל ריבה כן קצת
אבל חשבתי שזה או שהיא מעלימה אותו או שלא, אבל יש לי חוש טים פשוט נורא חלש
נגיד אכלתי תות ולא הרגשתי כלום, אבל ריבה כן קצת
אנונימית
ככה מרגישים...גם אני הרגשתי כך כשהיה לי קורונה.
באותו הנושא: