3 תשובות
כן הגיוני
כן זה הגיוני, יש גם אנשים שחוש הטעם שלהם עוד לא חזר ואני בספק אם בכלל הוא יחזור
זה לא נדיר שעדיין יש תסמינים אחרי שהבראת, זה נקרא long covid
זה יכול להישאר איתך גם אחרי שהבראת לזמן רב.
מקווה שתרגישי טוב ותוכלי להריח את הגז מזגנים של השכנים :)