4 תשובות
למה דווקא בבית ספר, אני עושה את זה כל הזמן :)
אנונימית
אני עושה את זה כול הזמן
זה הטבע שלנו, כן אני ככה
מובן לגמרי, אצלי גם ככה לפעמים.
אבל בטוחה שיהיה את המישהו הזה שירצה ויעדיף אותך על פני האחרות, אין כזה דבר להיות פחות טובה מאחרות. היופי והטוב הם בעיניי המתבונן.
אבל בטוחה שיהיה את המישהו הזה שירצה ויעדיף אותך על פני האחרות, אין כזה דבר להיות פחות טובה מאחרות. היופי והטוב הם בעיניי המתבונן.
באותו הנושא: