10 תשובות
אולי תנסי שלא לעשות פן בכלל זה סתם מנפח את השיער זה יפה בהתחלה אבל תמיד מתבלגן אחרי
שואל השאלה:
כן אבל השיער שלי גלי/מתולתל, ופוני גלי ממש לא נראה טוב, כשאני בבית זה לא נהרס אבל כאילו כשאני יוצאת זה כן נהרס
כן אבל השיער שלי גלי/מתולתל, ופוני גלי ממש לא נראה טוב, כשאני בבית זה לא נהרס אבל כאילו כשאני יוצאת זה כן נהרס
אנונימית
מכיר את התופעה.. את שמה ג'ל?
שואל השאלה:
וחוץ מזה אני עושה פן רק בפוני לא בשאר השיער
וחוץ מזה אני עושה פן רק בפוני לא בשאר השיער
אנונימית
שואל השאלה:
חחח לא אני לא שמה ג'ל
חחח לא אני לא שמה ג'ל
אנונימית
אממ אולי תנסי לשים איזה מיצב או שתעשי החלקה וזהו, אופציה שלישית לגזור את הפוני.. זה קשה אבל מי יודע אולי זה יהיה מגניב
שואל השאלה:
לא לא לא אני אוהבת את הפוני עשיתי אותו לפני כמה ימים, אני גם חייבת להגיד שפוני ממש יפה לי, בקיצור אני אנסה אולי לשים ספריי או משהו
לא לא לא אני אוהבת את הפוני עשיתי אותו לפני כמה ימים, אני גם חייבת להגיד שפוני ממש יפה לי, בקיצור אני אנסה אולי לשים ספריי או משהו
אנונימית
אה אוקי.. אז תתחדשי וכן, תנסי ספריי או החלקה לטווח הארוך
שואל השאלה:
לא לא החלקה זה הורס את השיער ברמות, אין מצב שאני אעשה, חוץ מזה השיער שלי יפה מדי בשביל זה
לא לא החלקה זה הורס את השיער ברמות, אין מצב שאני אעשה, חוץ מזה השיער שלי יפה מדי בשביל זה
אנונימית
תעשי מחליק זה יותר מחזיק מעמד
תשתמשי בקרמים לעיצוב השיער
תשתמשי בקרמים לעיצוב השיער
באותו הנושא: