4 תשובות
עדיף לך להתחיל שיחה פנים מול פנים..
אנונימית
היי, מה קורה? (:
סימן שאלה או מכירים.. (אני יודעת שאתם מכירים אז בשביל התחלה כזאת מצחיקה וקלילה) או שתשאלי אותו משהו ותתחילו משם תשיחה
היי
באותו הנושא: