3 תשובות
כן זה מרגיע בערך כל איבר בגוף וגורם לתחושה של שחרור אבל זה לכמה שעות
תלוי איזה כדור, כמה מצבך הנפשי נורא וכו'.
אבל מניסיון אישי, זה עזר. אבל לא כל כך, לא הסיבה המרכזית שגרמה לי להרגיש יותר טוב. כי גם על שנה ומעלה של פריזמה (כדור אחד ביום), עדיין יש טיפה סממנים של "דיכאון" בשעת עצב.
אבל מניסיון אישי, זה עזר. אבל לא כל כך, לא הסיבה המרכזית שגרמה לי להרגיש יותר טוב. כי גם על שנה ומעלה של פריזמה (כדור אחד ביום), עדיין יש טיפה סממנים של "דיכאון" בשעת עצב.
לי אישית זה לא עזר,ממשיך לקרוס
אנונימי
באותו הנושא: