8 תשובות
כן, מנסיון
אנונימית
כן.
כן
כן
כן, הגיוני.
נורמלי ומובן
אנונימית
הגיוני ומובן לגמרי, מצטערת שזה ככה :/
כן קורה לי המון
באותו הנושא: