11 תשובות
אמרת לו לילה טוב אז הוא בן אדם נחמד וענה ךך גם זה לא אומר כלום
סך הכל שם חיבה, דיי כבר
אנונימית
יכול להיות שהוא מתחיל לפתח משהו
חיים שלי אם כל אחד היה קורא לי תהלי וואלה היו לי יותר קטעים משל אייל גולן מבטיחה ךך
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
או שכן או שלא
אי אפשר לדעת מזה. יכול להיות שהוא סתם מחבב אותך.
בכל מקרה, אחלה כינוי
Ta_
למה כל דבר אתן מנתחות ?
לא נראלי אי אפשר לדעת לפי זה
שואל השאלה:
ככה
אנונימית
קודם כל, לא.
אתם סתם ידידים.
אם הוא היה מוסיף לב, הסיפור היה נראה שונה וברור יותר.
לכן, הוא לא בקטע, כנראה שאת מקסימה אותו
לא נראלי
באותו הנושא: