7 תשובות
תרשמי לו אם באלך ואם לא באלך להמשיך עם זה תעזבי את זה
יכול מאוד להיות שהוא מצפה גם ממך לכתוב לו, ככה זה בני נוער היום, יש הרבה משחקי אגו. אם את רוצה לדבר איתו, אז תכתבי לו בעצמך ואל תחכי שהוא יעשה את זה (:
שואל השאלה:
אבל בדרכ הוא קם לפני והוא שולח
אנונימית
איבדתי אותך לגמרי, מה השאלה בעצם?
אנונימית
מה הבעיה שאת פשוט תרשמי לו בוקר טוב או כל דבר אחר.
למה תמיד צריך שהגבר יזום תשיחות
קחי לידיים תמושכות כמו שאומרים
ושלחי לו הודעה
אם הוא לא כתב אז תכתבי לו את, מה הבעיה פה?
שואל השאלה:
השאלה היא למה הוא פשוט לא שולח כלום והוא עוד כתב לי לילה אוב ואחרי זה ראה את הסטןרי ובבוקר לא קיבלתי אפילו בוקר טוב
אנונימית
באותו הנושא: