4 תשובות
יש צאט והשמיים הם הגבול
אנשים פשוט שולחים כי משעמם להם, לא בהכרח שהם מתחילים איתך
לא חושב שזה טינדר אבל יש אנשים שאני מכיר שהתחילו זוגיות מפה
לגמרי
אידיוטים
אידיוטים
באותו הנושא: