4 תשובות
אני במצב שלך לצערי:(
הכי גרוע זה שכולם בטוחים שזה כיף..
הכי גרוע זה שכולם בטוחים שזה כיף..
תקשיבי גם אני הייתי במצב שלך שלא הצלחתי לעלות במשקל לא משנה כמה ניסיתי.
הדרך היחידה שהצלחתי לעלית במשקל זה להתאמן. כמובן שגם התזונה הייתה זקוקה לזה.
פשוט תאכלי יותר קלוריות ממה שאת מוציאה ביום. (כדיי לדעת כמה קלוריות את מוציאה ביום תיראי במחשבון קלוריות בגוגל)
הדרך היחידה שהצלחתי לעלית במשקל זה להתאמן. כמובן שגם התזונה הייתה זקוקה לזה.
פשוט תאכלי יותר קלוריות ממה שאת מוציאה ביום. (כדיי לדעת כמה קלוריות את מוציאה ביום תיראי במחשבון קלוריות בגוגל)
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתאמנת כבר שנה וחצי, התחלתי עם *המון* אירובי ואני כבר שנה עובדת עם משקולות
אני לא רואה בכלל תוצאות ואני כבר מתחילה לאבד מוטיבציה להמשיך
אני שמחה שאת הצלחת להגיע למקום טוב יותר! זה מדהים מבחינתי כל הכבוד
אני מתאמנת כבר שנה וחצי, התחלתי עם *המון* אירובי ואני כבר שנה עובדת עם משקולות
אני לא רואה בכלל תוצאות ואני כבר מתחילה לאבד מוטיבציה להמשיך
אני שמחה שאת הצלחת להגיע למקום טוב יותר! זה מדהים מבחינתי כל הכבוד
אנונימית
אוי יפה שלי שלא תחשבי לא נכון לקח לי שנה כן כן *שנה* להגיע לתוצאות (כניראה בגלל שהייתי רזה מאוד). זה עניין של תהליך.זה לא בא בבום. תמשיכי להתאמן את תיראי תוצאות עוד לפניי שתחשבי אפילו. אל תוותרי כי אז למה הייתה כל החצי שנה הזאת בשבילך? בהצלחה 3>
באותו הנושא: