5 תשובות
שואל השאלה:
אויש טוב מזל שביטלתי
אבל אני מקווה שיחזירו את התשלום לזה..
אויש טוב מזל שביטלתי
אבל אני מקווה שיחזירו את התשלום לזה..
אנונימית
תקשיבי זה לא אתר לבגדים רוב הבגדים משם מגיעים באיכות מאוד מאוד נמוכה ובדרך כלל מגיעים מסריחים קרועים אחרי חודשיים או לא במידה הנכונה
שואל השאלה:
חוץ מזה אם הזמנתי כל מוצר לבד לבד הם יגיעו לי בנפרד? כי לא הצלחתי להזמין הכול ביחד יאו איזה עצבים עם האתר הזה
חוץ מזה אם הזמנתי כל מוצר לבד לבד הם יגיעו לי בנפרד? כי לא הצלחתי להזמין הכול ביחד יאו איזה עצבים עם האתר הזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני פעם ראשונה מזמינה משם אבל מה הבעיה בבגדים שם?
אני פעם ראשונה מזמינה משם אבל מה הבעיה בבגדים שם?
אנונימית
שואל השאלה:
את יודעת אולי מתי הם לוקחים כסף מהאשראי?^ כי ניסיתי להזמין אחר וזה אמר שאין לי כסף למרות שביטלתי
את יודעת אולי מתי הם לוקחים כסף מהאשראי?^ כי ניסיתי להזמין אחר וזה אמר שאין לי כסף למרות שביטלתי
אנונימית
באותו הנושא: