7 תשובות
שזה לא בסדר כל מה שהולך שם
שיהיה להם בכיף הם לא מעניינים אותי המלוכסנים האלה
מזעזע אבל אין לנו ממש מה לעשות
עצוב
מזעזע. מוזר בעיני שכולנו חיים כרגיל ביומיום בזמן שהם סובלים ככה. זה כבר ככ רגיל בעינינו שכבר לא עושים שום דבר עם זה
אנונימית
נורא , באמת.
הלוואי והיה לנו מה לעשות כדי לעזור להם שם.
הלוואי והיה לנו מה לעשות כדי לעזור להם שם.
נוראי יותר מ6 מיליון אנשים מתו בדיקטטורה של צפון קוריאה וגם יש להם מחנות עבודה ובתי סוהר צריך להציל אותם אף אחד לא עושה כלום
באותו הנושא: