9 תשובות
אתה חושב שבצפון קוריאה יש סנטר?
אולי.
שואל השאלה:
אומנם אין אבל אולי יש להם שם קניון כמו בישראל רק אחר אבל בדיוק דומה לסנטר
אומנם אין אבל אולי יש להם שם קניון כמו בישראל רק אחר אבל בדיוק דומה לסנטר
אנונימי
צפון קוריאה זה דיקטטורה לאף אחד שם אין דעה משל עצמו אז אין כזה דבר ילדי סנטר כי אחרת יהרגו אותם על דעה חופשית
אנונימי
אבל ילדי סנטר אידיאולוגית מתנגדים לחופש ביטוי
אנונימי
"ילדי סנטר" הם בני אדם אין להם מקום מסוים. ה"סנטר" זה סתם
בצפון קוריאה יש דיזנגוף סנטר ולא ידעתי?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
בקושי יש להם קניון אז לא
באותו הנושא: