7 תשובות
עם הזמן הכאב יחלוף.
תקחי כדור להרגעת כאבים ותאכלי גלידה או משהו רך. בהצלחה :)
וואו ההתחלה פשוט מזעזעת אבל עוד כמה ימים מבנה הפה שלך יתרגל לגשר וזה כבר לא חכאב..
קחי משכח כאבים.
תעשי עיסוי לחניכיים
זה עוזר
כמה שעות והלחץ על השיניים יוקל לך
משתתפת בצערך
פשוט חכי שזה יעבור
אין מה לעשות
ואני אוהבת את השם שלך 3>>>
תקני משכחי כאבים
i'