התחברות
הרשמה
אנשים שחלו בקורונה ואיבדו את החוש טעם
יכולתם להרגיש חריף
אני שואל כי טכנית זה לא טעם
2 באוקטובר 2021, 19:16
קורונה
וירוסים
מחלות
נגיפים
2 תשובות
חוש הטעם שלי הוא דיי בסדר עכשיו, נראלי הוא השתפר מאז, אני מרגישה חריף מעולה, כדאי לך לנסות
@
@אנונימית.
כן
ת
תסתכלו על הפרופיל
באותו הנושא:
יש כאן אנשים שחלו בקורונה או שמכירים כאלה שחלו?
יש פה כאלו שחלו בקורונה ואיבדו את חוש הריח והטעם?
אנשים שחלו בקורונה, תוכלו לפרט מה היו התסמינים שלכם בבקשה?
אתם מכירים אנשים שחלו בקורונה?
לאנשים שחלו בקורונה ואיבדו את הטעם, איבדתם את הטעם לגמרי או שזה פשוט היה פחות מורגש?
אנשים שחלו בקורונה, התחסנתם?
אתם מכירים אנשים שחלו בקורונה אם כן הייתם בבידוד ?
יש כאן אנשים שחלו בקורונה והחלימו?
יש פה אנשים שחלו בקורונה ויכולים לספר מה הם הרגישו?
יש כאן אנשים שחלו בקורונה?
אנשים שחלו בקורונה והחלימו...