9 תשובות
שואל השאלה:
סויה וניל טעים?
סויה וניל טעים?
^כןכןכן הוא גם מתאים לדייסות, קפה..
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
זה מושלם
אבל אני בבדרכ שותה רק סויה ומבין כל הטבעוניים זה בין הטעימים
לעומת חלב רגיל אולי פחות תאהבי
אבל אני בבדרכ שותה רק סויה ומבין כל הטבעוניים זה בין הטעימים
לעומת חלב רגיל אולי פחות תאהבי
יש לי כזה בבית ואני אף פעם לא מנסה נראה מגעיל כזה
אני לא אהבתי ככ, סויה וניל יותר טעים
יש לזה טעם של ליטרלי אגוזי לו"ז כאילו את אוכלת אותם
יש לזה טעם של ליטרלי אגוזי לו"ז כאילו את אוכלת אותם
אני לא אוהבת
באותו הנושא: