13 תשובות
יד 2
אייפון 7 נראלי
אייפון 7 נראלי
כן יש כל מיני פלאפונים סיניים במחיר הזה והם די בסדר נראלי
יש טלפונים מעולים גם ב400 היה לי לפני שנה
שיואמי.
כן יש טלפונים ב750 אבל עם אני הייתי אתה לא הייתי לוקחת את הכסף
כן, אבל, לדעתי, עדיף לחסוך כדי לקנות טלפון טוב שירחיז להרבה זמן.
*שיחזיק
^^^היא לא שאלה מה דעתך על זה שהיא משתמשת בכסף היא שאלה אם אפשר להשיג טלפון במחיר הזה
אנונימית
יש ביד 2 הרבה פעמים אבל חשוב לבדוק שהטלפון טוב ולא עובדים עלייך
שירותי באמת שזה טלפונים ממש טובים לי יש כזה וגם הטלפון הקודם שלי היה שיאומי
שיאומי*
אל תקנה יד 2 לרוב זה טלפונים ממש לא טובים לאבא שלי קנו טלפון יד 2 ואחרי חודש הוא היתקלקל ואי אפשר להחזיר לבן אדם ולקבל כסף בחזרה
אתה רציני?? יש לי רידמי 9 אחד הטובים ב600 שקל, כבר שנתיים, טלפון מצוין תסתכל בגוגל