13 תשובות
חד משמעית כן
בהחלט
כן לגמרי
לא. לדעתי גבר מאופר זה פשוט נראה מוזר
מסכימה
ממש ממש כן
כן
איפור היה מיועד לגברים ונשים בהתחלה
אין סיבה שלא יהיה ככה גם היום
איפור היה מיועד לגברים ונשים בהתחלה
אין סיבה שלא יהיה ככה גם היום
כןן איפור זאת דרך נהדרת להביע את עצמך, זה כיף, זה אומנות, למה לא בכלל? להגביל את עצמנו על פי סטראוטיפים מגדריים זה כל כך מיותר ומגביל את החופש היצירה והדימיון האנושי
כן
כן
יש רק שני מינים (ואינטר סקס)...
וכן, מותר לכולם להתאפר.
וכן, מותר לכולם להתאפר.
אין לי בעיה שגבר יתאפר אבל אני אישית חושבת שזה יותר נשי ופחות אוהבת גברים שמתאפרים.
כמובן שזה הטעם שלי וכל אחד יעשה מה שבא לו(:
כמובן שזה הטעם שלי וכל אחד יעשה מה שבא לו(:
באותו הנושא: