41 תשובות
כן
לי למשל ממש לא
לי למשל ממש לא
יש סגנוני איפור שיכול להיות לא מתאים לכל אחת,לא נראלי שיש מישהי בעולם שאם לאפר אותה בקטנה בצורה שתתאים לה זה יהיה לא יפה
לא
איפור יכול להתאים לכולם
איפור יכול להתאים לכולם
אנונימית
מי הממורמר שעושנ מינוסים
זאת עובדה יש מחא בנות למשל כמוני שנראות נורא עם איפור ויותר יפות בלי, על מה אתם מתבכיינים
זאת עובדה יש מחא בנות למשל כמוני שנראות נורא עם איפור ויותר יפות בלי, על מה אתם מתבכיינים
כי את לא יודעת להתאפר^
אני גם נראית נורא עם איפור עד שמצאתי את מה שמחמיא לי ולמדתי להתאפר
אני גם נראית נורא עם איפור עד שמצאתי את מה שמחמיא לי ולמדתי להתאפר
אנונימית
כי יש נשים שפשוט לא יודעות איזה איפור ישב עליהן טוב יותר.. אם את תאפרי מישהי ממש בקטנה איך שלדעתך יהיה לה יפה את תחשבי שזה מהמם ככה גם עם איפור.. נגיד מסקרה פשוט יפה לכולן
גם אני הייתי ככה^ והבנתי מה יפה באמת ודברים ממש לא מוגזמים כמו מסקרה
יופי טבעי
איפור מתאים לכולם
איפור מתאים לכל אחד, זה כל הקטע שלו. המטרה של איפור היא לייפות את הפנים, ויש מגוון רחב של מוצרי טיפוח שיכולים להתאים לכל צבע עור וצורת פנים. כך שכל עוד את יודעת להתאפר כמו שצריך, ולא סתם למרוח על עצמך שכבות איפור, אז ברור שזה יהיה לך יפה.
ונכון, יש אנשים שחושבים שבלי איפור זה יותר יפה ושזה נראה יותר טבעי. אבל גם איפור יכול להיראות טבעי, כל עוד זה לא מוגזם. יש אנשים שגורמים לזה להיראות כאילו הם לא מאופרים בכלל. מעבר לזה, האיפור יכול להסתיר את ה"פגמים" שלך ולהדגיש את הצדדים היפים שלך.
ונכון, יש אנשים שחושבים שבלי איפור זה יותר יפה ושזה נראה יותר טבעי. אבל גם איפור יכול להיראות טבעי, כל עוד זה לא מוגזם. יש אנשים שגורמים לזה להיראות כאילו הם לא מאופרים בכלל. מעבר לזה, האיפור יכול להסתיר את ה"פגמים" שלך ולהדגיש את הצדדים היפים שלך.
לי איפןר מכער
איפןר ממש עדין יפה לי :)
איפןר ממש עדין יפה לי :)
הוא מתאים למי שרוצה לשים אותו, כל אחד ואחת מתאימות לעצמן את האיפור המתאים ביותר
לכל אחת יש מה שמחמיא לה אבל יש כאלה שבאמת יפה להם יופי טבעי אבל הרוב מי שיודעת להתאפר זה יתאים לה ויחמיא לה
אנונימית
איפור מתאים לכולן פשוט צריך לדעת להתאפר בדרך שמחמיאה לך ולתווי פנים שלך, בנות הרבה פעמים רואות מדריכי איפור ומחקות אחד לאחד מה שאחרות עושות אבל מה שמחמיא לאחרות לא בהכרח יחמיא גם לך ולצורת פנים שלך. בקיצור צריך לדעת איך להתאפר בצורה שמתאימה למבנה ולתווי פנים שלך וגם לא להגזים ולשים יותר מדי איפור כי גם אם הטכניקה שלך טובה אבל את שמה המון חומר זה עדיין יצא לא יפה ולא מחמיא
לא
זה לא שזה לא מתאים לכולן לדעתי , אבל יש סוגים של איפור נגיד יש אחת שמתאים לה איפור כבד יש אחת שמתאים לה איפור קל יש כאלה שרק צריכות אודם יש כאלה שרק מייקאפ.. תלוי איך את נראית ומה מאפיין ומתאים לך :)
לא מסכימה, אם מישהי מתאפת והאיפור לא מחמיא לה כנראה שהיא לא מתאפרת נכון לפי מבנה הפנים שלה..
אבל כן, יש נשים שיפה להן יותר טבעי.
אבל כן, יש נשים שיפה להן יותר טבעי.
אנונימית
כי הן יותר יפות בלי
זה לא שהם יותר יפות בלי איפור הם פשוט לא יודעות להאתפר....
לי לא מתאים אני מרגישהש אני נראת יותר טוב בלי
או שאני לא יודעת להתאפר
או שאני לא יודעת להתאפר
כן
לי זה מכער
לי זה מכער
לא מתאים לכולם כי יש כאלה שהפנים יפות אצלהן בטבעי ואז האיפור סתם הורס וזה לא עומד עליהן יפה
לי אישית אני ממש חושבת שאיפור בשבילי זה מיותר ואני חושבת שאני יפה בטבעי שלי
כן כנראה עור הפנים שלהן לא חלק מספיק או יש פצעונים ומייקאפ לדוגמה מדגיש מאוד את הפצעונים בפנים ועושה פעולה הפוכה מלהסתיר אותן אז זה מכער יותר
זהה יכול להתאים לכולם אם שמים אותו בצורה הנכונה
יש חלק ש"נולדו עם איפור"
^ואם הן שמות איפור זה נראה יותר מדי כמו מוקיון
אין דבר כזה.
איפור יכול להתאים לכולן.
יכול להיות שסגנון איפור מסויים לא יתאים למישהי, אבל זה לא אומר ששאר הסגנונות גם לא יתאימו לה.
ויש הרבה בנות שפשוט לא יודעות איך להתאפר ובמיוחד בצורה שמתאימה להן.
לדוגמא בשביל לעשות אייליינר צריך לעשות צורה שמתאימה לעיין שלך, ולכן אם מישהי עושה בצורה שלא מתאימה לה זה יכול להראות לא טוב, אבל צורה אחרת יכולה להראות טוב מאוד.
איפור יכול להתאים לכולן.
יכול להיות שסגנון איפור מסויים לא יתאים למישהי, אבל זה לא אומר ששאר הסגנונות גם לא יתאימו לה.
ויש הרבה בנות שפשוט לא יודעות איך להתאפר ובמיוחד בצורה שמתאימה להן.
לדוגמא בשביל לעשות אייליינר צריך לעשות צורה שמתאימה לעיין שלך, ולכן אם מישהי עושה בצורה שלא מתאימה לה זה יכול להראות לא טוב, אבל צורה אחרת יכולה להראות טוב מאוד.
נגיד עור שומני שאיפור לא יושב עליו טוב
אנונימית
כן
יש כאלה שיפות טבעי ולא צריכות ויש כאלה שמרגישות שהן צריכות לשים איפור כדי להיות יפות
אנונימית
יש לי בכיתה מישהי שכל הזמן אם איפור כבד
אנונימית
לא ניראלי
יכול להיות שיש כאלו שלא רגילות וצריך פשוט להתרגל לזה
יכול להיות שיש כאלו שלא רגילות וצריך פשוט להתרגל לזה
אנונימית
לא אין קשר
כן
יותר יפות בלי
יותר יפות בלי
לדעתי זה לא אומר שלא יפה פשוט לכול אחת יש את האיפור שמתאים לה ועושים לה איפור אחר
אני נראת כל כך רע עם איפור זה הזוי
אנונימית
לא בהכרח.. הכל עניין של הרגל, אבל כן יש איפור שמתאים יותר או פחות לפי הבן אדם.
כי יש בנות שיותר יפה להן טיבעי
באותו הנושא: