16 תשובות
מחזיקים את הסכין בימין כדי שיהיה יותר קל לחתוך כשהיא היד החזקה, אם היד החזקה שלו היא שמאל כנראה שיחזיק את הסכין בשמאל ואת המזלג בימין.
כמובן שזה משתנה מאדם לאדם אבל כנראה לחתוך יהיה לו יותר נוח בשמאל
אני שמאלית אני מחזיקה ביד שמאל
ואם זה ביחד אבל סכין בשמאל ומזלג בימין ואז שיש חתיכה לוקחת את המזלג לשמאל
שואל השאלה:
^אז את חותכת בימין?
אנונימית
כאילו זה משתנה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
אנונימית
נגיד בכללי אין לי בעיה לחתוך עם שתי הידיים פשוט מן הסתם יותר נוח לי בשמאל
שואל השאלה:
אבל אמרת שאת חותכת בימין לא?
אנונימית
פעם כן ופעם לא
שיניתי את התשובה כי זה מה יותר נוח לי
אני לפעמיים חותכת בימין
שואל השאלה:
אה הבנתי ראיתי שכתבת בהתחלה שהסכין בימין פשוט
אנונימית
אני חושבת שזה משתנה וזה למה שהבן אדם רגיל
נגיד בסדר אני שמאלית ומעדיפה לחתוך בשמאל אבל לא כולם מעדיפים בשמאל
זה כמו שאני נגיד משתמשת במחשב של העכבר ביד ימין וחותכת עם מספריים גם בימין זה איך שאני עושה כל החיים שלי פשוט כנראה בגלל שהתרגלתי
שואל השאלה:
כן זה בגלל שהדברים האלה בנויים לימניים תכלס... כאילו אם תחתכי במספריים רגילים בשמאל זה ייחתך גרוע אלא אם כן יש לך מספריים שמאליים שאת זה צריך לקנות ספציפית
אני פשוט גם וגם וחלק מהפעולות שלי הן ימין וחלק שמאל והייתי סקרנית לדעת אם הפעולה הזאת היא של שמאליים או ימניים
אנונימית
למה בכלל לאנשים יש יד דומיננטית יותר
אני אבדוק
שואל השאלה:
חחח זה תלוי איזה צד במוח שלנו יותר דומיננטי
מוח שמאל = ימניים
מוח ימין = שמאליים
לרוב האנשים בעולם מוח שמאל יותר דומיננטי, זה למה הרוב ימניים
אנונימית
בטח ימין
אני ימנית ומחזיקה סכין ביד שמאל בדרך כלל