15 תשובות
ימין
עניין של הרגל
עניין של הרגל
ימין
לא יכול לעשות שום דבר אחר עם יד ימין חוץ מלהשתמש בעכבר
לא יכול לעשות שום דבר אחר עם יד ימין חוץ מלהשתמש בעכבר
שואל השאלה:
מרגיש נבגד :(
מרגיש נבגד :(
ימין , פשוט התרגלתי מגיל קטן :)
שמאל
ימין. כי העכבר שלי פשוט בצד ימין, וככה זה יותר נוח, לא יודעת למה.
ימין
חברה שלי שמאלית והיא משתמשת עם ימין
שואל השאלה:
אז נראה שבערך 1-3% מהעולם על העכבר בשמאל
אז נראה שבערך 1-3% מהעולם על העכבר בשמאל
ימין, כך התרגלתי
ידיד שלי משתמש בשמאל
שמאל בעכברים סימטריים
ימין, אבל זה הדבר היחיד עם היד הזאת
בת דודה שלי שמאלית ואני זוכרת את עצמי בוהה ביד שמאל שלה על העכבר הימני שלנו.
זה היה מחזה מלבב.
זה היה מחזה מלבב.
ימין, אין לי מושג למה האמת
באותו הנושא: