8 תשובות
וואי אני בשוק אני פה אם את רוצה לדבר
אני מקווה שהכול ירגע עד מחר
הכול בסדר העיקר שלא תבכי
תשתי כוס מים ותסיחי את דעתך ואני פה
תראי סרט שאת אוהבת, אולי דיסני, משהו שמנחם אותך וגורם לך להרגיש טוב
אנחנו פה בשבילך 3>
דבר ראשון תינשמי נשימות עמוקות פנימה אם האף ונשיפה מהפה. ותיזכרי שאם יקרה משהו זה לא יעצור שההורים שלך יוהבו אותך לא משנה מה
ויש לך אח קטן לצידך
שואל השאלה:
זו הבעיה, הוא ממש קטן. הוא בן 5. כל פעם שאני מסתכלת עליו ממש קשה לי. לא יודעת למה אפילו.
אנונימית
זה די ברור למה ממש קשה לך להיסתכל עליו את לא רוצה לדבר איתו על זה ועל המצב שלכם ואם את רוצה לדבר אם אחיך אני מציעה לך ליפני לדעת מה את רוצה לומר כי זה קשה לדבר. ואם הוא מרגיש רע תחבקי אותו זה יעשה לו טוב שהוא מרגיש שמישהו גם במצב שלו וגם לך
היי צנדלר בינג המלך,

נראה שהריב הגדול של ההורים שלך שגרם לאמא שלך לעזוב את הבית השפיע עלייך מאד וגרם לך לעצבות גדולה.
מתאר לעצמי כמה קשה יכול להיות לדעת שאמא לא ישנה איתך ביחד בבית.
הדאגה שלך לאמא נשמעת היטב. בטוח שזה גורם לתחושת חוסר ביטחון גדולה גם אם את יודעת
היכן היא נמצאת מחוץ לבית.
אני מתנדב בעמותת סה''ר, והייתי רוצה להזמין אותך אל הצ'אט שלנו. שם תוכלי לשתף בהרגשתך או בכל דבר אחר אותו תרצי להביא ואנו ניהיה שם עבורך כדי לתת כתף תומכת ולנסות לסייע ככל שניתן.
חשוב לי שתדעי שאת לא לבד.

שלך,
מתנדב סה''ר