5 תשובות
כל זה קורה לי גם ואני ממש מבינה אותך
את מוזמנת לפרטי
את מוזמנת לפרטי
וואי מבינה אותך מוזמנת לדבר תמיד
בסופו של דבר הם ההורים שלך ורוצים מה שהכי טוב ונכון בשבילך. הורים יכולים להיות מאוכזבים אבל אף פעם לא שונאים.
שואל השאלה:
אם הם ככ היו רוצים מה שטוב ונכון לי הם לא היו מתנהגים עליי ככה
הקשר שלנו היה אחלה והם יודעים טוב מאוד שכדי שאני אתפרק ואבכה כמו תינוקת ואהיה ימים שלמים עם אוזניות מנותקת צריך לעבור עלי הרבה ואם הם רוצים לעזור שיקשיהו לי פעם אחת בלי להפוך את זה עליי
אם הם ככ היו רוצים מה שטוב ונכון לי הם לא היו מתנהגים עליי ככה
הקשר שלנו היה אחלה והם יודעים טוב מאוד שכדי שאני אתפרק ואבכה כמו תינוקת ואהיה ימים שלמים עם אוזניות מנותקת צריך לעבור עלי הרבה ואם הם רוצים לעזור שיקשיהו לי פעם אחת בלי להפוך את זה עליי
אנונימי
אני ממש מבינה אותך, קודם כל הפרטי פתוח לכולם!! תשפכי הכל מתי שבאלך ואני אעזור הכי הרבה שאני יכולה בכל נושא, מבטיחה3>