12 תשובות
הן יצמידו לך קבסית
הם*^
מה מונע מימך ללכת לבית ספר?
שואל השאלה:
מה זה אומר יצמיגו לי קבסית?
ומה הם יכולים לעשות להורים?
אנונימית
להורים כלום, פשוט ידברו איתם על זה והקבסית תבוא אלייך לבית בשביל להעיר אותך לבית ספר וכו'
שואל השאלה:
לא הלכתי בגלל שהייתי בבית חולים על מצב נפשי.
כרגע אני לא הולכת כי כבר פספסתי הרבה ואין לי סיכוי להשלים כלום ובגלל זה לא אקבל בגרות..
אז אומרים לי "תבואי ותשבי בכיתה אל תעשי כלום" ואין לי דרך להסביר להם שזה במילא שוחק אותי
אנונימית
תגידי מה הקבסית עושה?
אנונימית
^^ אמאל'ה זה עצוב.
אני ממש מצטערת בשבילך
שואל השאלה:
רק עכשיו אחרי חודשיים התקשרו אליי ואמרו שתבוא קבסית שבוע הבא
אבל הם דיברו על זה שזה לא חוקי ושהולכים לטפל בזה דרך ההורים
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט יושבת ובוכה מרוב לחץ ולא יודעת אפילו למה
אני לא מסוגלת לכל זה
אנונימית
אין לך מה לדאוג, קבסית לא עושה כלום היא פשוט תגיד לך לבוא לבית ספר.. גם לי יש המון חיסורים המחצית וכבר כמה פעמים אמרו שיביאו קבסית אבל עדיין לא הביאו לי, רק לקחו אותי לשיחה עם היועצת זה היה כמה דקות גם אני נלחצתי אל תדאגי לא יעשו להורים כלום לדעתי.. פשוט תקפידי ללכת מעכשיו יותר
שואל השאלה:
הקטע הוא שאני לא הולכת ללכת...
אנונימית