5 תשובות
אם היא הציעה תאמיני שאת משפחה בשבילה.
פעם את מקבלת ופעם נותנת בשביל זה אנחנו חיים חיי חברה ולא כל אחד לבדו.
תזכרי את התחושה ותנצרי אותה וכשמשהיא אחרת תצטרך עזרה תהיי שם בשבילה
(לא לכל 1 מלוים 4000 שקל...)
תזכרי את התחושה ותנצרי אותה וכשמשהיא אחרת תצטרך עזרה תהיי שם בשבילה
(לא לכל 1 מלוים 4000 שקל...)
אנונימי
קרובה ככל שתיהיה
שואל השאלה:
זהו שאני רק מעבירה את הכסף ותוך יום יומיים שהוא מופיע לי בבנק אני מחזירה לה, או אפילו מצידי להעביר לה ישר לבנק..
אז כאילו אני אחזיר לה תוך יום יומיים...
אני פשוט באה מבית שהכסף תמיד היה בעיה ואני נמנעת מלבקש כסף בכללי גם אם זה 10 שקל לגלידה (רק מרגישה בנוח מאחים שלי) אז זה מביא הרגשה כלכך מגעילה בפנים.. אני צריכה פשוט להתאפס על עצמי נכון? לא עשיתי דבר רע?
זהו שאני רק מעבירה את הכסף ותוך יום יומיים שהוא מופיע לי בבנק אני מחזירה לה, או אפילו מצידי להעביר לה ישר לבנק..
אז כאילו אני אחזיר לה תוך יום יומיים...
אני פשוט באה מבית שהכסף תמיד היה בעיה ואני נמנעת מלבקש כסף בכללי גם אם זה 10 שקל לגלידה (רק מרגישה בנוח מאחים שלי) אז זה מביא הרגשה כלכך מגעילה בפנים.. אני צריכה פשוט להתאפס על עצמי נכון? לא עשיתי דבר רע?
אנונימית
בדיוק את לא עשית שום דבר רע וזה טבעי שלפעמים נתקעים בלי כסף
תרגישי טוב עם עצמך
תרגישי טוב עם עצמך
אנונימי
באותו הנושא: