9 תשובות
כן למה לא
כן אחר כך תהיי רגועה שסיימת עם זה וחוץ מזה ככל שתעשי את זה יותר מוקדם יותר טוב
כן כדאי
אם את יודעת מה צריך לעשות וישלך כח אז עדיף
מומלץ
תסיימי את זה מהר
אם את צריכה עזרה באנגלית אני פה
כן, בכור ככה גם תסיימי עם זה מוקדם יותר
לא נו תחכי ליום האחרון זה כל הכיף. במיוחד באמצע הלילה
באותו הנושא: