10 תשובות
איף גם אני
הרוב נואשים לזה.
צריך לדעת להרפות, ברגע שמרפים זה יגיע לבד ברגע הנכון. לרדוף אחר זה זה לא טוב.
הפוך גוטה, הפוך אתה צריך לא לרצות את זה כמעט בכלל ואז ברגע שאתה שלם עם חיי הרווקות שלך ותהיה שמח בחלקך - אז זה יגיע
חחח ברור שיש גם בנות שנואשות...
אל תדאג, בסוף זה יבוא
לשאלה שלך, כן, יש גם בנות נואשות.
אבל אל תתפשר על נואשות בגלל שאתה נואש.
תבנה ביטחון עצמי, תציב מטרות בחיים (קריירה, לימודים, נכסים) ותכבוש את המטרות שלך.
אנחנו כבני אדם די פרמיטיבים במהות שלנו.
כל אדם יחפש ביטחון, מחסה, ויציבות נפשית וכלכלית בקשר זוגי.
גם אני מאוד בקטע מפחיד אבל
זה לא טוב להיות נואש
כן
רובנו מחפשים אהבה
אבל עכשיו תדאג לעצמך וזה יגיע❤
רק הנואשים אח שלי
כן יש בנות נואשות