7 תשובות
ברוכה הבאה לעולם החרדה החברתית, ככה אנחנו מרגישים כל יום
*** האם זה אתה כןכן זה אתה
אנונימית
שואל השאלה:
מי זה אני?
מי זה אני?
אנונימי
יאפ, גם אני. זה לא בא אצלי ממקום של בדידות אלא לא יודעת, סתם בא לי להתאהב, האמת שאין לי מושג אם יש לזה אפילו קשר לקורונה חחח
וואי גם אני.. לא מרגישה בודדת, והתקופה הזאתי עשתה לי דווקא טוב. אבל באמת נהיה לי חשק מטורף למישהו
בא לי להתאהב במישהו
בא לי להתאהב במישהו
האמת שהרגשתי משהו דומה זה היה יותר הרגשה בשבילי שאני חייב מישהי שתעמיד אותי במקום ותרים לי ותגיד שהיא אוהבת אותי כדי להרגיש טוב עם עצמי, לא שאני מרגיש רע עכשיו אבל זה רק יתן לי הרגשה של סיפוק וחיוך על הפנים כשאני הולך לישון בלילה
כנל
אנונימית
באותו הנושא: