6 תשובות
כן. כבר לא קריטי.
אני בחורה אבל חשבתי על זה ומאמינה שכן שזה כבר לא מזיז להפ כי הם רגילים שדוחים אותם
לא זה תמיד יוזיז משהו בלב, אצלי לכל הפחות
זה גורם לי לחשוב שאין שם את האישה שאני מחפש
אני לא חושבת שאפשר להתרגל לזה..
זה תמיד מאכזב