5 תשובות
אם במוסדי יצא לך שלילי את לא צריכה כי באינטיגן ביתי זה לא 100% אחוז דיוק
לא צריך בידוד
לא אבל יכול להיות שאת כן חיובית בדרכ בביתית אם יוצאים חיובי אז את חיובית
אנונימית
עושים עוד בדיקה
באותו הנושא: